martes, 3 de agosto de 2010

Ruta para el 8-8-10

Vamos a ver Enrrique, que te parece esta ruta para el proximo domingo dia 8 de agosto:
SL-CV 122 La Senda dels Nevaters de Salem.
Poblacion: Salem
Comarca: La Vall d'Albaida
Distancia: 10,6 km
Tiempo: 3 h 56 min
Dificultad: Media
Tipo de ruta: Lineal, ida y vuelta.
Es facil y para empezar no esta mal, si te haces el animo me lo escribes aquí en comentarios y ya quedamos a la hora que sea.
Ale va, a vore si mos animem.
Ruta dels Nevaters

4 comentarios:

  1. ye, pplik,estàs molt actiu. Aquest diumenge treballe, i també he de demanar permis a la jefa. hem pensava que en agost pararies la activitat, però ja veig que no. Lo de 10 km en 3h 56' es per si vaig jo , o es per que està molt anpinat. Si m`anime ja el pegaré un toc al mòbil.

    ResponderEliminar
  2. Enrique, lo de la faena lo entiendo, lo del permiso a la jefa también, pero en el mes de agosto es como otro cualquiera (para mi).
    Lo de las casi 4 horas es lo que marca las explicaciones de la ruta, aunque luego pueda ser algo menos. Si quiera ver las explicaciones de la ruta te dejo este enlace en la entrada, para que piches en el y puedas verlo, está en formato PDF.
    Si es por el trabajo o por el permiso de la mujer, vale, pero si es por que "se t'ha enrotllat la cua", eso si que no tiene perdón.
    Hasta pronto.

    ResponderEliminar
  3. la veritat es que estic un poc lesionat.Sobre tot a les 6 del matí. Estic preparant el campionat del mon de Benicull, 8 km en 40´ , si t`animes crec que pot ser el dlluns 16 , son dos voltes a la muntanya de benicull.També hi ha desnivell .Encara que en la organitzaciò no hi ha molta serietat.

    ResponderEliminar
  4. BOn dia, estaré atent per els proxims diumenges a vorde si m´escape amb tu, yo visc a Gandia

    ResponderEliminar